Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
03 September, 2010, 11:26:44
Startpagina Help Zoek Kalender Inloggen Registreren
Nieuws:
Tip: Lees voor het posten van concerten of festivals de uitleg even door!!!  Klik hier!!!

+  Bluesforum.nl: blues rock en blues forum
|-+  Review squad
| |-+  Live Blues Reviews (Moderator: Bertje)
| | |-+  Willie Nelson in de Melkweg 2010
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Willie Nelson in de Melkweg 2010  (gelezen 326 keer)
Arie
Review Squad
Super Hero
*

Geslacht: Man

« Gepost op: 11 Juli, 2010, 15:39:37 »

Willie Nelson in de Melkweg 2010

Een paar weken geleden was de oude countrylegende Willie Nelson weer in amsterdam voor zijn tweejaarlijkse bezoek aan zijn favoriete koffiehuis  Wink
Tegelijkertijd kunnen we (mijn zwager en ik) dan weer genieten van een gig in De Melkweg. En dat wordt dan eigenlijk een groot volksmuziek feest. Een volgepakte Melkweg zingt, nee kweelt dan zo'n beetje elke bekende tearjerker mee. Country, soul, blues, en gewoon leuke liedjes passeren in anderhalf uur tijd de revue.
Ik blijf het opmerelijk vinden dat -een toch behoorlijk grote zaal- echt tot de nok toe gevuld is met fans voor zo'n oude rot. Geeft toch wel een goed gevoel.
Hierbij een fotoverslag.

www.thebluesalone.nl
www.melkweg.nl
www.willienelson.com

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

De blues polls zijn onzichtbaar voor gasten: klik hier voor hulp bij de gratis en spamvrije registratie!
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: