Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
09 September, 2010, 07:19:53
Startpagina Help Zoek Kalender Inloggen Registreren
Nieuws:
Speciale Bluesforum.nl T-shirt actie: Een "Nieuw logo T-shirt" + een "Classic logo T-shirt" voor 25 euro inclusief verzendkosten!!!

+  Bluesforum.nl: blues rock en blues forum
|-+  Muzikanten forum
| |-+  Homemade Blues (Moderator: Harald)
| | |-+  Mike Solo
« vorige volgende »
Pagina's: 1 2 3 [4] Omlaag Print
Auteur Topic: Mike Solo  (gelezen 1487 keer)
Mike de Wit
Hero Member

Geslacht: Man

« Antwoord #45 Gepost op: 16 April, 2010, 01:07:27 »

Bedankt !!!
Ik heb 20 jaar Marshall gespeeld en speel nu op een Bogner Alchemist. En ik moet zeggen dat er een wereld voor me open gaat  Grin
Mijn sound en attack is heel anders.
Raar dat je met een ander geluid ook ineens heel anders gaat spelen. En er ook opeens veel plezier in heb  Heavy!
Ik hoop snel even wat op te nemen op het volume waarin de versterker het beste tot zijn recht komt.

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

De blues polls zijn onzichtbaar voor gasten: klik hier voor hulp bij de gratis en spamvrije registratie!
Frankyfender
Sr. Member

Geslacht: Man

« Antwoord #46 Gepost op: 16 April, 2010, 07:26:31 »

Ik hoop snel even wat op te nemen op het volume waarin de versterker het beste tot zijn recht komt.

Juist en dat vind ik nou altijd een probleem met thuisopnames en haal ik meestal de versterker er tussenuit.Maar dan ben je eigenlijk nooit tevereden met het geluid.Tja ,ik nou eenmaal geen geluidsdichte studio of....alleenstaande villa Nee, nee Gitaar

cheap beer & foxy chicks Smiley
Pagina's: 1 2 3 [4] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: