Ziggy
Administrator
Super Hero!!!

Keiharde bluesrock!!!
|
 |
« Gepost op: 13 November, 2009, 19:17:35 » |
|
Samen met het team van www.thebluesman.nl heeft Bluesforum.nl een lijst samengesteld waaruit de opener van Ribs & Blues 2010 gekozen gaat worden. Info over de totstandkoming van deze lijst vind je hier. De poll gaat open op 15 november en de winnaar wordt bekend gemaakt op 17 januari 2010. De noteringen van Southside Blues Revue met Magic Frankie en Rob Orlemans met Jeremy Aussems zijn in overleg met die bands. De bands die een eigen topic hebben in het board Blues Nl en Blues Be zijn gelinkt aan het desbetreffende topic. Bands die geen topic hebben in dat board, hebben dus geen link. Ieder lid mag 1 stem uitbrengen. Als je gestemd hebt, kijk dan ook eens naar de andere polls in het pollboard. Ook loopt op dit moment de jaarlijkse Bluesforum.nl CD Award verkiezing.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazyrocker
Newbie

|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 15 November, 2009, 20:31:36 » |
|
het ziet er goed en is spannend voor de bands, persoonlijk hoop ik dat ze gaan voor onbekend talent want een aantal namen heeft deze stemmingsronde in mijn optiek niet nodig, die zijn zo ook wel te boeken  Grtz Bloesboy Mooie stelling... maar vergeet niet dat hoe bekend een band ook mag zijn dat ze niet automatisch van een plek verzekerd zijn. dat snap ik uiteraard ook, vandaar deze stemmingsronde Grtz Rob
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|