Ik ben een fan van JJ Sharp en Joe (Bonamassa). Met JJ heb ik zelfs een tijdje geleden intensief samengewerkt, sympathieke man met een stel goede muzikale oren.
Joe ken ik nog niet zo goed

. Ik heb een aantal nummers van hem op de radio gehoord tijdens en ná interviews die ik samen met Mariëlla doe. Een super gitarist die qua composities ook stoeit met allerlei stijlen waaronder de jazz, dat bevalt mij wel.
Het is dus geen schande, als de uitslag zo blijft, om op de 3e plaats achter deze mannen te eindigen.
IK HEB WEL EEN OPROEP AAN ALLE FORUMMERS:
STEM NU. Het aantal stemmers is veel te laag. Wij gaan de kiesdrempel zo niet halen. En.........volgend jaar staat jouw band in deze poll!!!
Het gaat er absoluut niet om wie er wint, waar het om gaat is dat je betrokken bent bij het bloed, zweet en tranen van jouw bluesforumcollega's. Het zou fijn zijn als minimaal 50 % van het forum stemt, dit zijn er circa 600 (schatting

, Ziggy heeft de precieze cijfers).
Het zal toch niet zo zijn dat JJ, Joe en ondergetekende een bus moeten huren om verkiezingsbijeenkomsten te houden in alle bluesforum provincies

Heins
ps voor alle duidelijkheid. Ik bedoel niet: stem op ons. Ik bedoel: STEM!!!!