Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
09 September, 2010, 07:05:22
Startpagina Help Zoek Kalender Inloggen Registreren
Nieuws:
Engelstalig blues forum: voor info Klik hier!

+  Bluesforum.nl: blues rock en blues forum
|-+  Blues Algemeen
| |-+  Blues NL en Blues BE (Moderators: Ton K., HalfBlindLefty)
| | |-+  Big Blind
« vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3] 4 Omlaag Print
Auteur Topic: Big Blind  (gelezen 9929 keer)
Bertje
Review Squad
Super Hero
*

Geslacht: Man

« Antwoord #30 Gepost op: 19 Mei, 2009, 21:17:04 »

Op verzoek van Cool Buzz is het bovenstaande stukje uit muziekbald OOR aangepast. Oa het concert in de Boerderij is uitgesteld en wordt op een later tijdstip gepland. Indien al in jullie agenda's genoteerd... graag even doorkrassen  Grin

Deze advertentie is onzichtbaar voor leden: klik hier voor de gratis en spamvrije registratie!

De blues polls zijn onzichtbaar voor gasten: klik hier voor hulp bij de gratis en spamvrije registratie!
Bertje
Review Squad
Super Hero
*

« Antwoord #31 Gepost op: 12 December, 2009, 10:22:57 »

11-12-09

BIG BLIND GROTE WINNAAR BLUES AWARD 2009!!!

Mannen van Big Blind (Wesley van Werkhoven, JJ van Duijn, Dirk van Duijn en Niels Duindam) van harte gefeliciteerd met de eerste officiële Nederlandse blues award 2009, voor Best Live Performance en album Circus Left Town! Een grote meerderheid van het publiek heeft n.a.v. de oproep "awardtoekenning 2009" op Big Blind gestemd. Ook onze bestuursleden vinden dat jullie deze award volledig verdienen. De afgelopen twee jaar zijn jullie door ons regelmatig beluisterd en gezien op het podium in den landen.

Ter volledigheid melden wij dat op de tweede en derde plaats geëindigd zijn de Twelve Bar Blues Band en de Eelco Gelling Band, twee geroemde bands die zeker ook onze waardering hebben.

De award zal officieel aan Big Blind worden uitgereikt en openbaar worden gemaakt op zaterdag 9 januari 2010 in de Noviteit te Monster, voorafgaand aan het geplande optreden. Fans, mis het niet, en komt allen op deze speciale avond. Verdere info: www.bluesaanzee.nl

De stichting bedankt eenieder die een stem heeft uitgebracht!

Uitgebreide informatie over de band in hun huidige samenstelling en toekomstplannen volgt op deze web-log.

Een bluesgroet voor jullie allen namens stichting Dutch National Blues Award.

shuffle
Super Hero
*

« Antwoord #32 Gepost op: 12 December, 2009, 10:28:27 »

Gefeliciteerd

Inderdaad een erg goeie Band en ik vind ze hebben het ook verdiend!!

Ze hebben dit jaar in Bremen gespeeld en de kretieken waren WUNDERBAR applaus applaus applaus

Groeten van Jan
frander
Super Hero
*

« Antwoord #33 Gepost op: 12 December, 2009, 15:40:08 »

Geheel verdient! Een fantastische band, die zich ook nog eens sterk ontwikkelen. Hoop jullie snel weer te zien..en horen. Heavy! Heavy! Heavy!

Blues me or loose me.
Appie the Bluesman
Super Hero!
**

Carrying the torch of the blues!!!

« Antwoord #34 Gepost op: 12 December, 2009, 15:53:55 »

Big Blind...gefeliciteerd Thumps up!
12 BBB....ook gefeliciteerd Thumps up! maar dat Eelco Gelling 3e is geworden dat begrijp ik niet ik weet het niet
3 keer gezien en 3 keer zwaar teleurgesteld Cry

Arie
Review Squad
Super Hero
*

« Antwoord #35 Gepost op: 12 December, 2009, 17:37:49 »

Ik zal iig verslag doen van het festijn op 9 jan. Is voor mij een thuiswedstrijd  Grin

Arie
Review Squad
Super Hero
*

« Antwoord #36 Gepost op: 11 Januari, 2010, 00:30:20 »

zie ook: http://www.bluesforum.nl/smf/index.php?topic=8253.msg72717#msg72717

Ziggy
Administrator
Super Hero!!!

Keiharde bluesrock!!!

« Antwoord #37 Gepost op: 13 Juni, 2010, 16:38:47 »

Van Coolbuzz:

Big Blind & The Fabulous Thunderbirds
Vorige maand sloten ze de vrijdag van Nederlands grote bluesfestival (Moulin Blues) nog af en reken maar dat de tent op z'n kop ging. Binnenkort gaan ze op herhaling tijdens het Linton Music Festival in de UK, waar de Noordwijkers eerder de planken uit het podium speelden met hun dampende blues set. Wat nu blues voor oude mannen? Niet meer dan verdiend dus dat Big Blind binnenkort de support zal verzorgen voor de legendarische Fabulous Thunderbirds tijdens hun NL shows. Dit zijn de data:
08 juli Enschede - Atak
09 juli Amersfoort - Kelder (supp. T-birds)
10 juli Amstelveen - P60

frander
Super Hero
*

« Antwoord #38 Gepost op: 13 Juni, 2010, 18:38:26 »

Mooi.

Blues me or loose me.
Bluesrockin' Babs
Super Hero!
**

Geslacht: Vrouw

Hey, hey, The Blues Is Alright!!

« Antwoord #39 Gepost op: 21 Augustus, 2010, 14:41:31 »

Lees zojuist op www.rootstime.be dat Big Blind ermee gaat stoppen  Shocked

De veelbelovende Nederlandse bluesband Big Blind mocht afgelopen vrijdag met een beetje vertraging het Swingfestival in Wespelaar op gang brengen en daar keken we wel reikhalzend naar uit, want we zagen ze al eerder schitteren op diverse podia.

Zangerharpist Wesley van Werkhoven stuurde voor het vijfde nummer 'Natural High' even een belangrijke mededeling de wereld in. Hij kondigde het einde van Big Blind aan, bedankt iedereen en vervolgde zijn set, ook tot grote verbazing van de andere groepsleden, die pas van vorige zondag op de hoogte waren van de nakende split, maar niet konden denken dat hun frontman nu al het nieuws zou uitbrengen. We gingen dan ook even ons licht opsteken backstage naar de reden van het ontbinden van de groep, maar de groep hield het op 'muzikale meningsverschillen', maar benadrukte wel dat het zijn keuze was. Het standpunt van de zanger zat blijkbaar niet op dezelfde lijn met de rest van de bandleden.

De groep werkte aan een derde album, trad veel op, ook in het buitenland. Recent toerde het viertal nog in eigen land met The Faboulous Thunderbirds en ook was de groep een aantal malen support act van Johnny Winter. Big Blind maakte twee uitstekende cd's (Dressed To Win 2007 en Circus Left Town 2009) en bestond net geen vijf jaar. We hebben zelden een groep zo zien evolueren in die vrije korte periode. Jammer, maar helaas. (Siskus)

Bluezy
Super Hero!
**

Ik stel alleen maar vragen en draai jou muziek

« Antwoord #40 Gepost op: 21 Augustus, 2010, 21:48:42 »

Lees zojuist op www.rootstime.be dat Big Blind ermee gaat stoppen  Shocked

De veelbelovende Nederlandse bluesband Big Blind mocht afgelopen vrijdag met een beetje vertraging het Swingfestival in Wespelaar op gang brengen en daar keken we wel reikhalzend naar uit, want we zagen ze al eerder schitteren op diverse podia.

Zangerharpist Wesley van Werkhoven stuurde voor het vijfde nummer 'Natural High' even een belangrijke mededeling de wereld in. Hij kondigde het einde van Big Blind aan, bedankt iedereen en vervolgde zijn set, ook tot grote verbazing van de andere groepsleden, die pas van vorige zondag op de hoogte waren van de nakende split, maar niet konden denken dat hun frontman nu al het nieuws zou uitbrengen. We gingen dan ook even ons licht opsteken backstage naar de reden van het ontbinden van de groep, maar de groep hield het op 'muzikale meningsverschillen', maar benadrukte wel dat het zijn keuze was. Het standpunt van de zanger zat blijkbaar niet op dezelfde lijn met de rest van de bandleden.

De groep werkte aan een derde album, trad veel op, ook in het buitenland. Recent toerde het viertal nog in eigen land met The Faboulous Thunderbirds en ook was de groep een aantal malen support act van Johnny Winter. Big Blind maakte twee uitstekende cd's (Dressed To Win 2007 en Circus Left Town 2009) en bestond net geen vijf jaar. We hebben zelden een groep zo zien evolueren in die vrije korte periode. Jammer, maar helaas. (Siskus)

Tja,
Ben benieuwd of ik ze nog in de studio zie, ze hebben de premierre aan mij beloofd ik weet het niet

Bluezy - Radio Ridderkerk vol blues en aanverwante muziek.
Donderdag 20.00 tot 21.00 uur Zaterdag 19.00 tot 20.00 uur
www.bluezy.nl  Streaming: www.podcastservice.nl
http://www.myspace.com/nicobluezy
frander
Super Hero
*

« Antwoord #41 Gepost op: 22 Augustus, 2010, 15:40:50 »

Ben net 5 minuten thuis van mijn werk/vakantie in Italie. Moet dit even laten bezinken... maf.

Blues me or loose me.
Arie
Review Squad
Super Hero
*

« Antwoord #42 Gepost op: 22 Augustus, 2010, 19:06:23 »

Hoort bij de muzikale evolutie van een steengoeie band. Kan alleen maar iets beters uitkomen !!

De Schuur
Review Squad
Super Hero
*

« Antwoord #43 Gepost op: 22 Augustus, 2010, 21:03:45 »

Ik ben nieuwsgierig wat dit gaat opleveren en op wat voor vlak de muziek zich gaat splitsen. Ik ken nog een werkloze gitarist... Tongue

* wesleyenik.jpg (53.55 KB, 604x453 - bekeken 1 keer.)
Bertje
Review Squad
Super Hero
*

« Antwoord #44 Gepost op: 22 Augustus, 2010, 21:44:35 »

Heb vandaag even een emailwisseling met JJ gehad, dit is wat hij nu officieel kwijt wilde:

Citaat
Bert we zijn inderdaad uit elkaar, helaas helaas, ik baal er verschrikkelijk van. Morgen brengt Cool Buzz waarschijnlijk een officieel bericht naar buiten...

Groeten JJ

Zo zonde.... gezien de potentie. Maar ik denk wel dat Arie gelijk heeft.

Pagina's: 1 2 [3] 4 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: